Mehrikoz’da Muharrem ayı dolayısıyla Aşure etkinliği düzenlendi

22.06.2026 12:51

Gümülcine Seçilmiş Müftülüğü Bayan İrşad Ekibi tarafından Muharrem ayı münasebetiyle 20 Haziran Cumartesi günü Mehrikoz Merkez Camii’nde aşure etkinliği gerçekleştirildi.

Yoğun katılımla düzenlenen programa, Türkiye’nin Gümülcine Başkonsolosu Aykut Ünal ve eşi İlayda Ünal, Gümülcine Müftüsü İbrahim Şerif ve eşi, Dostluk Eşitlik Barış (DEB) Partisi Genel Başkanı Çiğdem Asafoğlu, Batı Trakya Azınlığı Yüksek Tahsilliler Derneği Başkanı Zeynep Tevfikoğlu, Mehrikoz köyü kadınları ve çevre köylerden çok sayıda davetli iştirak etti.

Etkinlik, Gümülcine Müftüsü İbrahim Şerif ile Türkiye’nin Gümülcine Başkonsolosu Aykut Ünal’ın selamlama konuşmalarıyla başladı. Daha sonra Bayan İrşad Ekibi Başkanı Aliye Salih, günün anlam ve önemine ilişkin açılış konuşmasını gerçekleştirdi.

Program, Kur’an-ı Kerim tilaveti ile devam ederken, okunan ilahilerin ardından “Muharrem Ayı ve Aşure Günü” konulu sunum katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.

Yapılan dua ile sona eren etkinlikte, katılımcılara aşure ikram edildi. Muharrem ayının manevi atmosferinin paylaşıldığı program, birlik, beraberlik ve dayanışma mesajlarıyla tamamlandı.